Capisce a tendenza di sviluppu di 5 anni di i display head-up di l'automobile

Cù l'aumentu di l'ingudu è a migliione di u livellu ecunomicu, ogni famiglia hà una vittura, ma l'accidenti di trafficu aumentanu ogni annu, è a dumanda di display head-up integratu (HUD, cunnisciutu ancu head-up display) hè ancu crescente.L'HUD permette à u cunduttore di leghje in modu sicuru è efficace l'infurmazioni impurtanti durante a guida, cumprese a velocità di u veiculu, i signali d'avvertimentu, i segni di navigazione è u carburante restante.Stimu chì trà u 2019 è u 2025, u tassu di crescita cumpostu glubale HUD righjunghji u 17%, è e spedizioni totali ghjunghjeranu à 15,6 milioni di unità.

In u 2025, e vendite HUD in veiculi elettrici rapprisentanu u 16% di e vendite HUD totali
I veiculi elettrici (EV) anu una tecnulugia più avanzata cà i veiculi di combustione interna (ICE).Per i clienti chì compranu veiculi elettrici, sò ancu disposti à pagà extra per funzioni avanzate cum'è HUD.Inoltre, u tassu d'adopzione di altre funzioni intelligenti cum'è "Sistema Avanzatu di Assistenza à u Driver (ADAS)" è "Internet di Tecnulugia di Veiculi" hè assai più altu ch'è quellu di e vitture tradiziunali.Cridemu chì i veiculi elettrici prumove ancu a quota di mercatu di i prudutti HUD.

Hè stimatu chì da u 2025, a quota di mercatu di i veiculi elettrici basati nantu à i veiculi elettrici puri (BEV), i veiculi elettrici ibridi plug-in (PHEV) è i veiculi elettrici ibridi (HEV) ghjunghjeranu à 30% di e vendite totali di veiculi.È a vendita di HUD in i veiculi elettrici rapprisentanu u 16% di e vendite totali di HUD.Inoltre, i SUV è i veiculi autonomi sò ancu potenziali "clienti" di HUD.
In u 2023, una volta chì sò lanciate più vitture L4 autoguide, u tassu di penetrazione di u mercatu di HUD aumenterà più.

Finu à u 2025, a Cina continuarà à duminà u mercatu HUD glubale
Comparatu cù vitture low-end, i vitture mid-range è high-end sò più prubabile di utilizà HUD.In Cina, e vendite di l'ultimi dui vitture sò in crescita constantemente.Dunque, durante u periodu di previsione, a Cina hè prubabile di duminà u mercatu globale HUD.Inoltre, a Cina occuperà una parte considerableu di e spedizioni mundiali di veiculi elettrichi, chì beneficaranu a vendita di HUD in Cina.

Inoltre, i Stati Uniti è i paesi europei sò ancu previsti per ottene una bona crescita trà 2019 è 2025. Trà u restu di u mondu (RoW), u Brasile, u Canada, u Messicu è l'UAE cuntribuiscenu più.

Capisce a tendenza di sviluppu di 5 anni di i display head-up di l'automobile (2)


Tempu di post: 28-ghjugnu-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi