Top 10 vitture più affidabili in 2022

Recentemente, l'urganizazione americana autoritaria "Consumer Reports" hà publicatu l'ultimu rapportu di indagine di affidabilità di l'automobile per u 2022, chì emette un rapportu annuale basatu nantu à testi di strada, dati di affidabilità, sondaggi di satisfaczione di u pruprietariu di vittura è prestazioni di sicurezza.

marche di vitture

Toyota, chì hè u primu postu, hà un puntuatu cumpletu di 72 punti, di quale u puntu di u mudellu più affidabile pò ghjunghje sin'à 96 punti, è u puntu di u mudellu menu affidabile pò ghjunghje sin'à 39 punti.Per a marca Toyota, crede chì parechji cunsumatori sò familiarizati cù questu, è a stabilità è a fiducia sò sempre sinonimi di Toyota.

TOYOTA

U sicondu postu hè Lexus, cù un puntuatu cumpletu di 72 punti, di quale u mudellu più affidabile puntua 91 punti è u mudellu menu affidabile righjunghji 62 punti.

In u terzu postu hè BMW, cù un puntuatu cumpletu di 65 punti, 80 punti per u mudellu più affidabile, è 52 punti per u mudellu menu affidabile.

In u quartu postu hè Mazda cun un puntu cumminatu di 65, cù 85 punti per u mudellu più affidabile è 52 punti per u mudellu menu affidabile.

U quintu classificatu hè Honda, cù un puntuatu cumpletu di 62 punti, 71 punti per u mudellu più affidabile, è 50 punti per u mudellu menu affidabile.

U sestu classificatu hè Audi, cù un puntuatu cumpletu di 60 punti, 95 punti per u mudellu più affidabile, è 46 punti per u mudellu menu affidabile.

Subaru hà classificatu settimu, cun un puntuatu cumpletu di 59 punti, 80 punti per u mudellu più affidabile, è 44 punti per u mudellu menu affidabile.

U ottanu classificatu hè Acura, cun un puntu cumminatu di 57 punti, 64 punti per u mudellu più affidabile, è 45 punti per u mudellu menu affidabile.

Kia si trova in a novena, cun un puntuatu cumpletu di 54 punti, 84 punti per u mudellu più affidabile, è 5 punti per u mudellu menu affidabile.

U decimu classificatu hè Lincoln, cù un puntuatu cumpletu di 54 punti, 82 punti per u mudellu più affidabile, è 8 punti per u mudellu menu affidabile.

e45f72ef-f1dc-49bd-a6e1-c0b85db93eaf3


Tempu di Postu: Feb-03-2023

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi