L'ONU hà dichjaratu chì l'impurtazioni aumenteranu in u prezzu in 2022

In a so Revisione di u Trasportu Marittimu per u 2021, a Cunferenza di e Nazioni Unite per u Cummerciu è u Sviluppu (UNCTAD) hà dettu chì l'aumentu attuale di i tassi di trasportu di containeru, se sustinutu, puderia aumentà i livelli di u prezzu di l'importazione glubale da 11% è i livelli di prezzu di u cunsumu di 1,5% trà ora. è 2023.

1#.Due à una forte dumanda, è ancu a mancanza d'equipaggiu è di cuntenituri, a riduzzione di l'affidabilità di u serviziu, a congestion portuali è i ritardi prolongati, l'incertezze in l'offerta cuntinueghjanu à aumentà, è i tassi di trasportu di l'oceanu sò previsti per stà altu.

2#.Se l'aumentu attuale in i tassi di trasportu di cuntainer cuntinueghja, da avà à 2023, u livellu di u prezzu di l'impurtazione glubale pò aumentà da 11%, è u livellu di u prezzu di u cunsumu pò cresce da 1,5%.

3#.Per paese, cum'è i costi di spedizione aumentanu, l'indici di i prezzi di u cunsumu di i Stati Uniti aumenterà da 1,2%, è a Cina cresce da 1,4%.Per i paesi chjuchi chì s'appoghjanu assai à l'impurtazioni per risponde à a maiò parte di i bisogni di i cunsumatori, puderanu diventà e più grande vittime in u prucessu, è i so prezzi ponu aumentà finu à 7,5%.

4#.A causa di a distribuzione di a catena di furnimentu, i prezzi di i prudutti elettronichi, mobili è vestiti anu risuscitatu u più, cù un aumentu globale di almenu 10%.

L'impattu di l'alti carichi di trasportu serà più grande in i picculi stati insulari in via di sviluppu (SIDS), chì puderanu vede i prezzi di l'impurtazioni aumentà da 24% è i prezzi di u cunsumu di 7,5%.In i paesi menu sviluppati (LDC), i livelli di i prezzi di u cunsumu puderanu aumentà da 2,2%.

À a fine di u 2020, i tassi di trasportu anu aumentatu à livelli inaspettati.Questu hè statu riflessu in a tarifa spot di Shanghai Containerized Freight Index (SCFI).

Per esempiu, u tassu spot SCFI nantu à a strada Shanghai-Europa era menu di $ 1,000 per TEU in u ghjugnu 2020, hè saltatu à circa $ 4,000 per TEU à a fine di u 2020, è hè cresciutu à $ 7,552 per TEU à a fine di nuvembre 2021.

Inoltre, i tassi di trasportu sò previsti per esse elevati per via di una forte dumanda continuata cumminata cù l'incertezza di l'offerta è preoccupazioni per l'efficienza di u trasportu è di i porti.

Sicondu l'ultimu rapportu di Sea-Intelligence, una cumpagnia di dati marittimi è cunsiglii di Copenhagen, u trasportu marittimu pò piglià più di dui anni per vultà à i livelli normali.

L'analisi di l'UNCTAD mostra chì i tassi di trasportu più elevati anu un impattu più grande nantu à i prezzi di u cunsumu di certi beni cà d'altri, in particulare quelli chì sò più integrati in e catene di supply glubale, cum'è l'urdinatori, è i prudutti elettronichi è ottichi.


Tempu di post: 30-novembre-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi