STMicroelectronics furnisce ricevitori GNSS per l'automobile tri-banda

STMicroelectronics hà introduttu un chip di navigazione satellitare di vittura cuncepitu per furnisce dati di locu di alta qualità richiesti da sistemi di guida avanzati.
Unindu à a serie Teseo V di ST, u ricevitore GNSS di qualità automobilistica STA8135GA integra un mutore di misurazione di posizionamentu tri-frequenza.Fornisce ancu multi-banda standard di pusizione-velocità-tempu (PVT) è di calcolo.
A tri-banda di u STA8135GA permette à u ricevitore di catturà è traccia in modu efficace u più grande numaru di satelliti in parechje custellazioni à u stessu tempu, fornendu cusì un rendimentu eccellente in cundizioni difficili (cum'è canyon urbani è sottu à l'arburu).
A tri-frequenza hè stata storicamente aduprata in applicazioni prufessiunali cum'è a misurazione, a topografia è l'agricultura di precisione.Queste applicazioni necessitanu una precisione millimetrica è anu una fiducia minima in i dati di calibrazione.Puderanu di solitu esse aduprati in moduli più grande è più caru ch'è u STA8135GA à un chip di ST.
U compactu STA8135GA aiuterà u sistema di assistenza di u cunduttore à piglià decisioni precise nantu à a strada.U receptore multi-constellation furnisce infurmazione prima per u sistema di l'ospiti per eseguisce qualsiasi algoritmu di pusizzioni precisu, cum'è PPP / RTK (pusizionamentu puntuale precisu / cinematica in tempu reale).U ricevitore pò seguità i satelliti in e custellazioni GPS, GLONASS, Beidou, Galileo, QZSS è NAVIC/IRNSS.
STA8135GA integra ancu un regulatore indipendente di bassa perdita in u chip per furnisce l'energia per u circuitu analogicu, core digitale è transceiver di input / output, simplificendu a scelta di l'alimentazione esterna.
STA8135GA aumenta ancu a prestazione di i sistemi di navigazione dashboard, l'equipaggiu telematicu, l'antenne intelligenti, i sistemi di cumunicazione V2X, i sistemi di navigazione marittima, i veiculi aerei senza pilota è altri veiculi.
"L'alta precisione è l'integrazione unicu chip furnita da u ricevitore satellitare STA8135GA sustene a creazione di un sistema di navigazione affidabile è assequible chì rende u veiculu più sicuru è più cuscente di l'ambiente", disse Luca Celant, direttore generale di l'ADAS, ASIC è divisioni audio, STMicroelectronics Divisione Automotive è Dispositivi Discreti."I nostri risorse unichi di cuncepimentu internu è prucessi per a fabricazione di grande volume sò una di e capacità chjave chì facenu pussibule u primu equipamentu di sta industria."
STA8135GA adopta un pacchettu BGA 7 x 11 x 1.2.I campioni sò avà nantu à u mercatu, cumplettamente cumplettamente cù i requisiti AEC-Q100 è previsti per inizià a produzzione in u primu trimestre di u 2022.


Tempu di Postu: Dec-11-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi