In nuvembre, u ranking di vendita di l'automobili hè statu liberatu, BYD hà vintu u campiunatu cù un vantaghju enormu, è a joint venture hà diminuitu severamente.

L'8 dicembre, l'Associazione di Passeggeri hà annunziatu i dati di vendita di nuvembre.Hè infurmatu chì e vendite di vendita di u mercatu di l'auto di u passageru in u Novembre hà righjuntu 1,649 milioni di unità, una diminuzione annu di 9,2% è una diminuzione di 10,5% in u mese.A diminuzione di u mese in u 11 mostra chì a situazione generale di u mercatu attuale ùn hè micca ottimista.

Sicondu statistiche, a vendita di vendita di i marchi autònimi hà righjuntu 870 000 veiculi in u Novembre, un incrementu annu di 5% è una diminuzione di 7% in ogni mese.In nuvembre, e vendite di vendita di e marche di joint venture mainstream eranu 540.000, una diminuzione annu à l'annu di 31% è una diminuzione di u mese à u 23%.Pò esse vistu chì a tendenza generale di vendita di e marche autònimu hè significativamente megliu cà quella di e marche di joint venture.Da u puntu di vista di u ranking di vendita di l'automakers specifichi, sta tendenza hè ancu più evidenti.

vendita di vitture

Frà elli, e vendite di BYD anu superatu i veiculi 200,000, è hà cuntinuatu à u primu postu cun un vantaghju relativamente grande.È Geely Automobile hà rimpiazzatu FAW-Volkswagen à u sicondu postu.Inoltre, Changan Automobile è Great Wall Motor anu ancu intrutu in i primi deci pusizioni.FAW-Volkswagen hè sempre a cumpagnia di vitture di joint venture più performante;in più, GAC Toyota hà mantinutu una tendenza di crescita annu, chì hè particularmente attrattiva;è e vendite di Tesla in Cina anu tornatu in i primi dieci ranchi.Fighjemu un ochju à ogni Quale hè u rendimentu specificu di l'automakers?

NO.1 BYD Auto

In u Novembre, u voluminu di vendita di BYD Auto hà righjuntu 218 000 unità, un incrementu annu annu di 125,1%, chì hà cuntinuatu à mantene una tendenza di crescita sustanziale, è hà ancu vintu u campione di vendita di u mese cun un vantaghju relativamente grande.Attualmente, mudelli cum'è a famiglia BYD Han, a famiglia Song, a famiglia Qin è Dolphin sò diventate mudelli evidenti in parechji segmenti di u mercatu, è i so vantaghji sò assai evidenti.Ùn hè micca surprisante, BYD Auto vincerà ancu u campione di vendita di questu annu.

NO.2 Geely Automobile

In u Novembre, u voluminu di vendita di Geely Automobile hà righjuntu 126 000 unità, un incrementu annu annu di 3%, è u rendiment era ancu bonu.

NO.3 FAW-Volkswagen

In u Novembre, a vendita di FAW-Volkswagen hà righjuntu i veiculi 117,000, una diminuzione annu di 12,5%, è u so ranking hè cascatu da u sicondu postu in u mese precedente à u terzu postu.

NO.4 Changan Automobile

In u Novembre, u voluminu di vendita di Changan Automobile hà righjuntu 101 000 unità, un incrementu annu annu di 13,9%, chì hè abbastanza impressiunanti.

NO.5 SAIC Volkswagen

In u Novembre, a vendita di SAIC Volkswagen hà righjuntu 93 000 veiculi, una diminuzione annu di 17,9%.

In generale, u funziunamentu di u novu mercatu di i veiculi di l'energia in u Novembre hè sempre impressiunanti, soprattuttu BYD è Tesla China cuntinueghjanu à mantene una tendenza di crescita sustanziale, catturà dividendi di u mercatu.À u cuntrariu, l'imprese tradiziunali di joint venture chì anu fattu assai prima sò sottu una pressione considerableu, chì intensifica ancu a differenziazione di u mercatu.

216-1


Tempu di Postu: Dec-14-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi