Consegna veloce Cina Valvole di sensore di pressione di pneumatici TPMS20008 Gomma TPMS413 Stem di valvola

Cum'è venditore di pneumatici, crede chì avete unu o dui strumenti TPMS in a vostra buttrega.Mentre ch'elli ponu esse populari, a risoluzione di i prublemi pò parenu qualchì volta un pocu cunfusu è tempu.Per ùn dì micca, avete bisognu di riprogrammà u strumentu di scansione per currisponde à e specificazioni di l'applicazione di u veiculu.
In questa rivista di pneumatici Continental Tire Garage Studio, discutemu ciò chì hè un sistema TPMS è l'arnesi utilizati per programà.
TPMS hè un sistema di veiculi di passageru autorizatu federale.Cum'è parte di l'Attu di Trasportu, Recall, Improvement, Responsabilità è Documentazione (TREAD) passatu in u 2000, i fabbricanti di l'automobili deve include un sistema chì avvisa i cunduttori se unu o più pneumatici sò visibilmente sottumessi.In u 2007, tutti i veiculi ligeri necessitanu TPMS.
À u core di ognunu di i quattru pneumatici hè un sensoru TPMS chì ricorda ogni codice individuale.I sensori TPMS sò programati per travaglià cù una marca specifica, mudellu è annu di u veiculu.
Se un cliente hà bisognu di rimpiazzà u so sensoru TPMS per via di mantenimentu o di scambiu di pneumatici, u sensoru TPMS hè programatu in u veiculu è riaprendu cù l'uttellu TPMS per indicà quali sensori sò in quale pneumatici.Tipicamente per i sistemi indiretti, questu significa cunnessu à u portu OBDII per a riapprendimentu.
Un bonu strumentu TPMS vi mustrarà chì tipu di ricuperazione hè necessariu per u veiculu specificu chì site serve.Diversi metudi di riaprendu di u sistema includenu riaprendu automaticu, fissu è riaprendu OBD II.L'apprendimentu automaticu implica di guidà u veiculu per circa 20 minuti mentre i sensori dicenu à u modulu di cuntrollu u so ID è u locu.Questu hè raru, ma certi veiculi riaprendu automaticamente TPMS dopu un test drive.A riapprendimentu fissu hè quandu u vostru tecnicu mette u sistema in modu di riapprendimentu attraversu una seria di passi specificati da l'OE.Infine, OBD rearn usa l'uttellu TPMS per cunnette à u veiculu per via di u portu OBD per ricuperà l'ID di sensore è a so situazione in u modulu di cuntrollu.
Certi strumenti di scansione di TPMS di basa ùn puderanu micca fà riparazioni avanzate o ricuperazione, ma se u veiculu hà un TPMS, ponu verificà a pressione di pneumatici in wireless.Questi scanners basi permettenu ancu à u vostru tecnicu sapè se u sensoru TPMS funziona bè.Ancu se trascuratu, questu hè un passu impurtante per limità a responsabilità!
Ùn vi scurdate di seguità à noi in Instagram è Twitter @Tire_Review è abbonate à u nostru canale YouTube per più serviziu di pneumatici è video di magazzini.Grazie per vede!


Tempu di Postu: Aug-31-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi