A decisione di l'Unione Europea di pruibisce a vendita di veiculi alimentati à benzina dopu à u 2035

U 14 di ghjugnu, Volkswagen è Mercedes-Benz anu annunziatu ch'elli susteneranu a decisione di l'Unione Europea di pruibisce a vendita di veiculi alimentati à benzina dopu à 2035. In una riunione in Strasburgu, in Francia, l'8 di ghjugnu, una pruposta di a Cummissione Europea hè stata vutata per piantà. a vendita di novi veiculi alimentati da benzina in l'UE da u 2035, cumprese i veiculi ibridi.

vitture vw

Volkswagen hà publicatu una serie di dichjarazioni nantu à a legislazione, chjamendu "ambiziosa ma realizabile", nutendu chì u regulamentu hè "l'unicu modu raghjone per rimpiazzà u mutore di combustione interna u più prestu pussibule, ecologicamente, tècnicamente è economicamente", è ancu elogiatu. l'UE per l'assistenza "per a Future Planning Security".

vw

Mercedes-Benz hà ancu elogiatu a legislazione, è in una dichjarazione à l'agenza di stampa tedesca Eckart von Klaeden, u capu di Mercedes-Benz di relazioni esterne, hà nutatu chì Mercedes-Benz hà preparatu U bonu hè di vende 100% vitture elettriche da 2030.

Mercedes-Benz

In più di Volkswagen è Mercedes-Benz, Ford, Stellantis, Jaguar, Land Rover è altre cumpagnie di vitture sustenenu ancu u regulamentu.Ma BMW ùn hà ancu impegnà à u regulamentu, è un ufficiale di BMW hà dettu chì era troppu prestu per stabilisce una data di fine per a pruibizione di e vitture di benzina.Hè impurtante à nutà chì, prima chì a nova lege pò esse finalizzata è ratificata, deve esse firmata da tutti i 27 paesi di l'UE, chì pò esse un compitu assai difficiule in u statu attuale di e grande ecunumia cum'è Germania, Francia è Italia.

 


Tempu di post: 15-ghjugnu-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi