Ghjurnata Naziunale Cinese 1st, Oct

Quanzhou Minpn Electronic Co., Ltd avarà una maravigliosa Nation Day Holidays da 1st à 5th, Oct.We vulemu chì tutti avete grandi è felici ghjorni. Hope a nostra patria diventa megliu, più forte è più prusperu.

U 2 di dicembre di u 1949, u Guvernu Populari Centrale hà passatu a "Risoluzione nantu à u ghjornu Naziunale di a Republica Populare Chine", stipulendu chì u 1 d'ottobre di ogni annu hè u ghjornu Naziunale, è questu ghjornu hè adupratu cum'è ghjornu per dichjarà a fundazione di a Republica Populari Chine.

1 d'ottobre GIORNU NAZIUNALE

U significatu di u ghjornu Naziunale

Simbulu naziunale

U ghjornu Naziunale hè una caratteristica di u statu-nazione mudernu, chì hè apparsu cù l'emergenza di u statu-nazione mudernu, è hè diventatu particularmente impurtante.Hè divintatu u simbulu di un paese indipendente, chì riflette u statu è a pulitica di u paese.

Incarnazione funziunale

Quandu u metudu commemorativu speciale di u ghjornu Naziunale diventa una nova forma di festa naziunale, hà da esse a funzione di riflette a coesione di u paese è a nazione.In listessu tempu, e celebrazioni à grande scala di u ghjornu Naziunale sò ancu una manifestazione concreta di a mubilizazione è l'appellu di u guvernu.

Funzioni basi

Dimostra a forza, rinfurzà a fiducia naziunale, incarnà a coesione è esercite appellu sò e trè caratteristiche basi di a Celebrazione di u ghjornu Naziunale.

Ti amu, Cina


Tempu di post: 30-Sep-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi