L'esportazioni di l'auto di a Cina sò seconde in u mondu!

Cum'è u più grande mercatu di cunsumatori di l'automobile di u mondu, l'industria di a fabricazione di l'automobile di a Cina hà ancu sviluppatu rapidamente in l'ultimi anni.Ùn sò solu più è più marche indipendenti chì cresce, ma ancu parechje marche straniere sceglienu di custruisce fabbriche in Cina è vende "Made in China" oltremare. l'attinzioni è u favore di l'utilizatori stranieri, chì hà ancu stimulatu l'affari di l'esportazione di e vitture chinesi.Da ghjennaghju à lugliu di questu annu, l'espurtazioni di l'auto di a Cina anu righjuntu 1,509 milioni di unità, un aumentu annu di 50,6%, superendu a Germania è a seconda solu à u Giappone, u sicondu classificatu in l'esportazioni auto mundiale.

vitture chinesi

In fattu, l'annu passatu, u voluminu cumulativu di l'esportazione di a Cina hà superatu per a prima volta 2 milioni, classendu daretu à u Giappone cù 3,82 milioni di veiculi, è a Germania cù 2,3 milioni di veiculi, superendu a Corea di u Sudu cù 1,52 milioni di veiculi è diventendu a terza vittura più grande di u mondu in 2021. . Paese d'esportazione.

In u 2022, l'exportazioni di l'auto di a Cina continuanu à cresce.Da ghjennaghju à ghjugnu di questu annu, l'exportazioni totali di l'auto di a Cina eranu 1,218 milioni, un aumentu annu di 47,1%.U ritmu di crescita hè assai alarmante.In u stessu periodu da ghjennaghju à ghjugnu di questu annu, l'esportazioni di l'automobile di u Giappone eranu 1,7326 milioni di veiculi, una diminuzione annu à l'annu di 14,3%, ma sempre u primu postu in u mondu.Sicondu l'ultimi dati, u voluminu cumulativu di l'exportazione di l'automobile di a Cina da ghjennaghju à lugliu hà righjuntu 1,509 milioni di unità, chì mantene sempre una tendenza accelerata à l'ascensione.

In a prima mità di questu annu, trà i primi 10 paesi chì anu ricivutu l'esportazioni di l'automobile di a Cina, u Cile hè vinutu da l'America di u Sud, chì hà impurtatu 115 000 automobili da a Cina.Seguitu da u Messicu è l'Arabia Saudita, u voluminu di l'importazione hà ancu superatu 90 000 unità.Trà i primi 10 paesi in quantu à u voluminu di impurtazioni, ci sò ancu paesi relativamente sviluppati cum'è u Belgio, u Regnu Unitu è ​​​​l'Australia.

Changan Cars

BYD-ATTO3


Tempu di pubblicazione: 28-sep-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi