Revisione Jeep Grand Cherokee Trailhawk 2022: Robusta è raffinata

L'editori di Roadshow sceglienu i prudutti è i servizii chì scrivemu. Pudemu riceve una cumissioni quandu cumprate attraversu i nostri ligami.
Cù i so pneumatici knobby è a sospensione d'aria, stu SUV vi pò purtari in ogni locu, cumpresu a notte in cità.
Craig porta 15 anni di sperienza di ghjurnalismu automobilisticu à a squadra di Roadshow. Un residente di u Michigan per a vita, era cusì cunfortu cù una chjave o una pistola di saldatura in a so manu cum'è era davanti à a camera o daretu à u teclatu. caratteristiche è recensioni, hà prubabilmente travagliendu in una di e so vitture di prughjettu in u garage. Finu à a data, hà restauratu cumplettamente una berlina Ford V8 di u 1936 è hè attualmente resuscitatu un'altra reliquia di putenza à testa piatta, u '51 Ford Crestliner. Craig hè un fieru. membru di l'Associazione Automotive Press (APA) è l'Associazione Midwest Automotive Media (MAMA).
U Jeep Grand Cherokee 2022 pò fà tuttu. Cù un sistema avanzatu di trazione à quattru roti, sospensione d'aria dispunibule è bundanza di altezza da terra, stu SUV hè un scalatore espertu. ottima scelta per un viaghju in famiglia o per una notte in a cità. Ch'ella sia attraversu u Rubicon Trail o traspurtate voi è a vostra sposa à l'Orchestra Hall, u Grand Cherokee hà tuttu ciò chì avete bisognu.
U mudellu Trailhawk di sonu aggressivu, ma assai vivable, si trova ghjustu à mezu à a gamma Grand Cherokee. Offre solu duie fila di sedili, stu livellu di trim hè pensatu per l'usu off-road. Comu tali, vene standard cù Quadra-Drive II all. Ci hè ancu una sospensione pneumatica Quadra-Lift, una barra anti-rollu di scatula è roti d'aluminiu standard di 18 pollici avvolti in pneumatici all-terrain Goodyear Wrangler.
U Grand Cherokee chì vede quì hè alimentatu da un mutore V6 di 3.6 litri, anche se questa offerta di livellu d'entrata ùn hà micca fundamenti. 293 cavalli è 260 libbra-piedi di torque. Granted, quelli numeri sò assai luntanu da l'opcional 5.7-litre Hemi V8 (357 hp, 390 lb-ft), ma u mutore Pentastar hè à a sfida di un big-boned. , SUV di 4 747 liri. U V6 pò ancu rimorchià finu à 6 200 liri nantu à u Grand Cherokee, ancu s'ellu pudete tow a meza tonna più si opta per l'Hemi.
Aiutà stu SUV à accelerà cun facilità hè una trasmissione automatica di ottu velocità ben classificata. A trasmissione hè agile è sedosa, si cambia piacevule cù una fluidità imperceptible, è quandu toccu l'acceleratore, scende facilmente per lascià u V6 respira, chì travaglia soprattuttu bè. à revs mutore supiriuri .Switching à u modu Sport migliurà significativamente risposta throttle è u funziunamentu di trasmissione paragunatu à altri SUV midsize.
U Grand Cherokee Trailhawk à quattru roti hà valutazioni EPA di 19 mpg in città, 26 mpg in autostrada, è 22 mpg cumminati - curiosamente, sti figuri sò esattamente uguali à u mudellu di dui roti. solu 18 mpg, chì ùn hè micca un grande rendimentu.
Dinamicamente, l'ingegneri di Jeep anu assai per esse fieri. A custruzzione di u Grand Cherokee si sente assulutamente solidu, cum'è unyielding cum'è una roccia di granitu. Questa rigidità aiuta à furnisce un viaghju bè cuntrullatu ma assai còmode, è a sospensione d'aria di u Trailhawk assorbe imperfezioni senza. rocking the body.Those arnesi regulable sò ancu una manna fora di strada, cum'è vi dà un whopping 11.3 inch di clearance di terra, quasi quant'è un Wrangler Rubicon pienamente carica.
Riflettendu a so bona sperienza di guida, a direzzione si senti densa è ferma à traversu i roti grossi. Stu SUV hè sempre piantatu, ma si senti più chjucu è più agile di ciò chì pudete pensà.
Quandu apre o chjude e porte di Grand Cherokee, e so porte diventanu più grandi. Sona forte è anticu, ma ancu rassicurante, cum'è quellu pacchettu di batterie USB chì mette in u saccu di l'urdinatore, ancu s'ellu ùn hè micca statu caricatu in mesi. , L'internu di u SUV hè lussuosu è stylish, ancu s'è l'internu di stu tester hè più scuru ch'è una chimney clogged.Da u pelle à u plasticu duru à a cucitura, tutti i materiali usati quì sò belli - bè, quasi tuttu. Piano neru ùn hè mai una bona idea. , ancu nantu à strumenti di corda. U materiale nìvuru brillanti attrae a polvera è l'impronte digitali à u carrughju cum'è un corbu, è queste cose si graffianu facilmente. L'internu di questu Jeep pare digià nantu à e strade di ghiaia, è a vittura hà solu 1.600 chilometri. l'odometru.
U dashboard di u Grand Cherokee hè bellu, è tutti i cuntrolli di solitu, cum'è a leva di trasmissione, a pantalla di l'infotainment è i venti di l'aria, sò faciuli di vede è di ghjunghje. I sedi frontali di potenza in u Trailhawk sò cunfortu tuttu u ghjornu è presentanu riscaldamentu è ventilazione. U bancu di a seconda fila hè ugualmente accomodante, chì offre un ampiu spaziu per a testa è e gambe, è ancu un ampiu supportu da i so cuscini fermi. Surghjenti Cherokee L, chì sò più di 11 inch più longu di u mudellu standard, o pudete andà per u Jeep Wagoneer o Grand Wagoneer, ma nè di sti SUVs riceve u trattamentu Trailhawk.
Mantene u ritmu cù l'altri SUV premium, u Grand Cherokee offre una tonna di tecnulugia. Per principianti, i Trailhawks venenu standard cù una schermu di infotainment di 8.4-inch cù navigazione, ma a schermu opzionale di 10.1-inch vale ogni centesimu di a tarifa d'aghjurnamentu di $ 1,495.Bright. , culurita è croccante, sta schermu hè a casa di u sistema di infotainment Uconnect 5, chì hè responsive è faciule da navigà. Ogni Grand Cherokee vene standard cù un gruppu di strumenti reconfigurable 10.3-inch, chì sfurtunatamenti ùn hè micca cusì laudable.L'interfaccia ùn hè micca. Ùn hè micca ben pensatu, è u ciclismu attraversu i menu hè sorprendentemente pocu intuitivu. In più di tutte queste funzioni, e funzioni di assistenza di u cunduttore cum'è u cuntrollu di crociera adattativu cù stop-and-go, monitoraghju di punti ciechi è assistenza di mantenimentu di corsia sò ancu standard in tuttu u mondu. gamma di mudelli.
Pudete ancu cumprà stu Jeep cù specchi digitali opzionali è un display di u passageru di 10,3 inch. Invisibule à u cunduttore, un touchscreen di $ 1,095 dash-mounted permette à qualcunu cavalcate un fucile aduprà a camera di u veiculu, inserisce destinazioni in u sistema di navigazione o cunsuma u so. divertimentu propiu via un dispositivu Bluetooth-paired o un portu HDMI. In generale, hè una funzione abbastanza pulita, ancu s'è l'interfaccia nantu à u schermu ritarda notevolmente cumparatu cù a visualizazione di l'infotainment principale.
L'altri boni standard di Trailhawk includenu fari automatichi è fascii alti, luci di nebbia LED, iniziu remota è un volante riscaldatu. L'esempiu chì vede quì vene ancu cù u pacchettu di $ 1,295 di Luxe Tech Group III, chì vi permette di tergicristalli chì si sentenu a pioggia, second-. Parasole di fila, un portone di alimentazione senza mani, è più. U $ 1,995 Advanced Protech Group II include sensori di parcheghju, un sistema di càmera di 360 gradi, è visione notturna cù rilevazione di pedoni è animali, chì hè particularmente utile à bassa velocità in i zoni urbani. U SUV vene cun un display head-up full-color, ma solu nantu à i mudelli Overland è Summit.
Da a maiò parte di l'anguli, u novu Grand Cherokee è u so fratellu allungatu parenu bè, però, à i mo ochji icterici, u so stile hè un passu in daretu in paragunà à u predecessore di a vittura. L'ultima generazione ùn pare micca bella o forma, è A griglia leggermente inclinata face chì u veiculu pare chì hà una morsa sgradosa.
Cù a so cumminazione unica di capacità è lussu, u Grand Cherokee duverebbe fà megliu in a terra cà i rivali cum'è Ford Explorer è Kia Telluride. Sicondu l'internu, questu Jeep hè ancu abbastanza riccu per mette a BMW X5 è Volvo XC90 à a spesa. d'euros.
U Jeep Grand Cherokee Trailhawk 2022 hà un prezzu di $ 61,040, cumpresu una carica di destinazione di $ 1,795. L'opzioni chì ùn anu micca menzionatu includenu un tettu solare à doppiu pannelli di $ 1,695 è una pittura di zynith d'argentu di $ 395 (sì, hè cusì chì anu sceltu di spell zenith). extra, pudete piglià un Trailhawk per circa $ 53, o sè vo site extra avara, un Grand Cherokee Laredo basicu per menu di $ 40.
Per avà, u Trailhawk hè un SUV impressiunanti cù una capacità innegabile in a terra, ma ancu abbastanza raffinatu per rivalità cù certi veiculi utilitarii di lussu. assai fà tuttu.


Tempu di Postu: Mar-02-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi