2022 Hyundai Tucson svelatu oghje: Scuprite l'opzioni, funzioni è più

Hyundai svelarà oghje u so novu SUV Tucson 2022.L'automobilista s'impegna à furnisce à i clienti una sperienza SUV attraversu soluzioni avanzate di cunnessione.​​
U Hyundai Tucson hè dotatu di un novu mutore di benzina Nu 2.0 cù trasmissione automatica di 6 velocità è di un novu mutore di diesel R 2.0 cù trasmissione automatica di 8 velocità.
Hyundai Tucson presenta un cluster di strumenti digitale flottante di 26,03 cm (10,25 in) cù temi persunalizati, navigazione turn-by-turn, display di sensori di parcheghju davanti è posteriore, selezzione di modu di guida (Normale/Eco/Sport/Smart) è modi di guida off-road. (Neve / fangu / sabbia).
Sistema di navigazione è infotainment HD di 26,03 cm include schermu HD widescreen, split screen, cumandamenti vocali integrati, connettività Android Auto è Apple Car Play, cunsola centrale sensibile à u toccu cù cuntrolli di infotainment è aria condizionata integrati, supportu multilingue, assistenti vocali Print Alexa è Google. .in lucale è inglese, soni ambientali naturali, modu valet è prufili persunalizati per a persunalizazione.
Ci hè più di 60 funzioni cunnesse in vittura, è ancu un abbonamentu Bluelink gratuitu di 3 anni è una cunnessione smartwatch per iOS, Android OS è Tizen.
U Tucson hà ancu parechje tecnulugii di cuntrollu di u clima, FATC (cuntrollu di u clima cumpletamente automaticu) cù riscaldatore automaticu, sedili frontali ventilati è riscaldati, un tettu panoramicu intelligente attivatu da voce, un sistema Bose Premium Sound di 8 parlanti è regulazione di l'altezza.Portellone di alimentazione intelligente gratuitu, funzione di memoria di u sediu di u cunduttore, frenu di stazionamentu elettricu è tergicristalli.
In quantu à e funzioni di sicurezza, l'Hyundai Tucson hè dotatu di Hyundai SmartSense cù funziunalità ADAS di livellu 2.E so funzioni di sicurezza di guida includenu l'avvisu di collisione in avanti, l'assistenza per evità di collisione in avanti per vitture, pedoni, bicicletta, è curre in l'intersezioni.Veni ancu cù Blind Spot Collision Warning è Avoidance Assistance.
U Hyundai Tucson hè ancu equipatu di funzioni di sicurezza di parcheghju cum'è l'avvisu di collisione posteriore è l'assistenza per evitari u trafficu, è ancu un monitor di vista surround.Ci sò sei airbags, sensori di parcheghju, un sistema di cuntrollu di stabilità elettronicu, un sistema di cuntrollu di discendenza, è un sistema di assistenza à a discesa di muntagna.


Tempu di Postu: Aug-20-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi