2019 Sistema di Monitoraghju di Pressione di Pneumatici di Bona Qualità

Tire Pressure Monitoring System (TPMS) avvirtenu u cunduttore di cambiamenti significativu in a prissioni in ogni di i quattru pneumatici è permette à u cunduttore per vede pressioni di pneumatici individuali nantu à u Driver Information Center (DIC) mentre u veiculu hè in muvimentu è u so locu.driven.
U TPMS usa u modulu di cuntrollu di u corpu (BCM), u cluster panel di strumenti (IPC), DIC, sensori di pressione di trasmissione di radiofrequenza (RF) è circuiti di dati seriali in ogni assemblea di rota / pneumatici per eseguisce funzioni di u sistema.
U sensoru entra in modu stazionariu quandu u veiculu hè stazionariu è l'accelerometru in u sensoru ùn hè micca attivatu. In questu modu, u sensore mostra a pressione di i pneumatici ogni 30 seconde è manda solu trasmissioni in modu di restu quandu a pressione di l'aria cambia.
Quandu a velocità di u veiculu aumenta, a forza centrifuga attiva l'accelerometru internu, chì mette u sensoru in modu rollu.
U BCM piglia i dati cuntenuti in a trasmissione RF di ogni sensoru è u cunvertisce in a presenza di u sensoru, u modu di sensoru è a pressione di i pneumatici. U BCM poi manda a pressione di i pneumatici è i dati di a pusizione di i pneumatici à u DIC per via di u circuitu di dati seriale, induve hè mostratu.
U sensore paraguna constantemente a so mostra di pressione attuale à u so campione di pressione precedente è u trasmette in modu di rimediu ogni volta chì ci hè un cambiamentu di 1.2 psi in a pressione di i pneumatici.
Quandu u TPMS rileva una diminuzione significativa o un aumentu di a pressione di i pneumatici, un missaghju "CHECK TIRE PRESSURE" apparirà nantu à u DIC è un indicatore di pressione di pneumatici bassu appariscerà nantu à l'IPC. Sia u messagiu DIC sia l'indicatore IPC ponu esse sbulicati aghjustendu. a pressione di i pneumatici à a pressione cunsigliata è guidà u veiculu sopra à 25 miles per ora (40 km / h) per almenu dui minuti.
U BCM hè ancu capace di detectà difetti in u TPMS. Qualchese difettu rilevatu farà chì u DIC visualissi u missaghju "SERVICE TIRE MONITOR" è mantene a lampadina TPMS IPC accesa per un minutu ogni volta chì l'ignizione hè attivata finu à chì u difettu hè currettu. .
Quandu u TPMS rileva una calata significativa di a pressione di i pneumatici, un missaghju "CHECK TIRE PRESSURE" apparirà nantu à u DIC è un indicatore di bassa pressione di pneumatici apparirà nantu à u pannellu di strumenti.
I missaghji è l'indicatori ponu esse sbulicati aghjustendu i pneumatici à a pressione cunsigliata è cunducendu u veiculu sopra à 25 mph (40 km / h) per almenu dui minuti. Se unu o più sensori di pressione di pneumatici o altri cumpunenti di u sistema anu fallutu, o se tutti i sensori ùn sò micca stati programati cun successu. Se a luce d'avvisu hè sempre accesa, ci hè un prublema cù u TPMS. Per piacè riferite à l'infurmazioni di serviziu di u fabricatore adattatu.
NOTA: Riamparate u sensoru di pressione di pneumatici quandu a rota hè rotata o dopu chì u sensoru di pressione di pneumatici hè rimpiazzatu. Quandu u TPMS detecta una calata significativa di a pressione di i pneumatici, un missaghju "CHECK TIRE PRESSURE" apparirà nantu à u DIC è un indicatore di pressione di pneumatici bassu. apparirà nantu à u pannellu di strumenti.
I missaghji è l'indicatori ponu esse sbulicati aghjustendu i pneumatici à a pressione cunsigliata è cunducendu u veiculu sopra à 25 mph (40 km / h) per almenu dui minuti.
NOTA: Una volta chì u modu di apprendimentu TPMS hè attivatu, ogni codice di identificazione unicu di u sensoru (ID) pò esse appresu in a memoria BCM. Dopu avè amparatu l'ID di u sensoru, u BCM farà un bip. Questu verifica chì u sensoru hà mandatu un ID è chì u BCM hà ricevutu è amparatu.
U BCM deve amparà l'ID di u sensoru in l'ordine currettu per determinà u locu di u sensoru currettu. U primu ID amparatu hè assignatu à u fronte di manca, u sicondu à u fronte drittu, u terzu à a parte posteriore diritta, è u quartu à a parte posteriore manca. .
NOTA: Ogni trasduttore hà una bobina interna di bassa frequenza (LF). Quandu l'uttellu hè utilizatu in modu attivu, pruduce trasmissioni di bassa frequenza chì attivanu u sensor. Trasmissione in modu d'aprenu in u modu d'aprenu TPMS, assignarà quellu ID di sensore à una pusizioni nantu à u veiculu relative à u so ordine d'apprendre.
NOTA: A funzione di u sensoru usa u metudu di crescita / diminuzione di a pressione. In u modu quiescent, ogni sensore piglia una mostra di misurazione di pressione ogni 30 seconde. Se a pressione di i pneumatici aumenta o diminuisce di più di 1,2 psi da l'ultima misurazione di pressione, una altra misura serà presa. immediatamente per verificà u cambiamentu di pressione. Se un cambiamentu di pressione si faci, u sensoru trasmette in modu di apprendimentu.
Quandu u BCM riceve una trasmissione in modalità d'apprendimentu in u modu d'apprendimentu TPMS, assignarà quellu ID di sensore à una pusizione nantu à u veiculu in quantu à u so ordine d'apprendimentu.
NOTA: U modu di apprendimentu annullarà se l'ignizione hè ciclata in OFF o qualsiasi sensoru chì ùn hè micca statu amparatu per più di dui minuti. Se annullate u modu di apprendimentu prima di amparà u primu sensoru, l'ID di u sensoru originale serà preservatu. Se u modu di apprendimentu hè annullatu per ogni mutivu dopu avè amparatu u primu sensoru, tutti l'ID seranu sguassati da a memoria BCM è u DIC mostrarà un dash per a pressione di i pneumatici se equipatu.
Se ùn aduprate micca l'utillita di scansione per inizià u prucessu di riapprendimentu, pudete inadvertitamente amparà segnali spuri da altri veiculi equipati di TPMS. Se sente un cornu casuale da u veiculu mentre eseguisce u prucessu di apprendimentu, hè prubabile chì u sensore stray. hè stata amparata è u prucessu deve esse annullatu è ripetutu. In questi casi, hè fortemente cunsigliatu per fà a prucedura di apprendimentu TPMS luntanu da altri veiculi.
In i casi induve l'attivazione di un sensoru particulari ùn pruvucarà micca u cornu à beep, pò esse necessariu di rotà u tippu di a valvula di rota in una pusizione diversa perchè u signale di u sensoru hè bluccatu da un altru cumpunente. Prima di prucede cù i seguenti passi, verificate altre rutine di apprendimentu di sensori sò in prugressu vicinu;A pressione di i pneumatici ùn hè micca aghjustatu nantu à un altru veiculu equipatu di TPMS vicinu;è i parametri di input di l'interruttore di frenu di stazionamentu funzionanu bè:
Accende l'ignition switch è spegne u mutore. U DIC hè accessu via u cuntrollu di cinque vie à u latu drittu di u volante. Scroll à a pantalla di pressione di pneumatici è assicuratevi chì l'opzione per vede l'infurmazioni di pressione di pneumatici hè attivata. A visualizazione di l'infurmazioni nantu à u DIC pò esse attivata è disattivata attraversu u menu Opzioni;
Utilizendu u strumentu di scansione o DIC, selezziunà u sensoru di pressione di pneumatici per riaprendu.Dopu chì stu passu hè cumpletu, un chirp di cornu doppiu sonarà, è a luce di u segnale di turnu di fronte à manca serà accesa;
Partendu cù u pneumaticu di fronte à manca, aduprate unu di i seguenti metudi per amparà a pressione di i pneumatici: Metudu 1: Mantene l'antenna di l'utillita TPMS contr'à u muru laterale di u pneumaticu vicinu à u rimu induve si trova u stelo di a valvula, dopu appughjà è liberate u buttone di attivazione è aspettate cornu à chirp.
Metudu 2: Aumentà / diminuite a pressione di i pneumatici per 8 à 10 seconde è aspettate chì u cornu chirp.Horn chirps pò accade finu à 30 seconde prima o finu à 30 seconde dopu avè righjuntu un periodu di crescita / diminuzione di pressione di 8 à 10 seconde.
Dopu à u cornu chirps, cuntinueghja à ripetiri u prucessu per i trè sensori rimanenti in l'ordine seguente: front right, back right, and back left;
Dopu avè amparatu u sensoru LR, un chirp di doppia corna sona, chì indica chì tutti i sensori sò stati amparati;
NOTA: U pneumatici deve esse sguassatu da a rota in cunfurmità cù l'istruzzioni di u fabricatore di u cambia pneumatici. Aduprate l'infurmazioni seguenti per evità danni durante a rimozione/installazione.
NOTA: U TPMS pò emette un avvisu di bassa pressione imprecisu se i pneumatici di u veiculu sò rimpiazzati cù pneumatici chì ùn anu micca un numeru di Specificazione Standard di Prestazione di Pneumatici (TPC Spec). livellu d'avvertimentu ottenutu da u TPC
Retrain u sensoru di pressione di pneumatici dopu chì a rota hè rotata o u sensoru di pressione di pneumatici hè rimpiazzatu. (Vede a Procedura di Reset).
NOTA: Ùn iniettate micca fluidu di pneumatici o sigillante di pneumatici in aerosol in u pneumaticu, perchè questu puderia causà malfunzionamentu di u sensoru di pressione di pneumatici. Se si trova un sigillante di pneumatici quandu sguassate u pneumaticu, rimpiazzà u sensor. di a superficia di i pneumatici è di a rota.
3. Eliminate a vite TORX da u sensoru di pressione di i pneumatici è tirala direttamente da u stelo di a valvula di pressione di i pneumatici. (Vede a Figura 1.)
1. Assemblate u sensoru di pressione di pneumatici à a valvula di valve è installate una nova vite TORX. A valvula di pressione di pneumatici è a vite TORX sò solu per usu unicu;
3. Utilizendu l'attrezzatura di stallazione di a valvula di pneumatici, tirate fora a valvula in una direzzione parallela à u pirtusu di a valvula nantu à u rim;
5. Installa u pneumaticu nantu à a rota. Installa l'assemblea di pneumatici / roti à u veiculu. è rinfriscà u sensoru di pressione di i pneumatici. (Vede a prucedura di reset).
L'infurmazioni in questa colonna venenu da i dati di u sistema di monitoraghju di a pressione di pneumatici in u software d'informazione di mantenimentu di l'automobile domesticu è impurtatu ProDemandR di Mitchell 1.Sede in Poway, California, Mitchell 1 hà furnitu à l'industria automobilistica soluzioni d'informazione di riparazione premium dapoi u 1918. più infurmazione, visitate www.mitchell1.com.Per leghje articuli TPMS archiviati, visitate www.moderntiredealer.com.


Tempu di Postu: Jan-08-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi