U prezzu di a materia prima continua à cresce

Per affruntà l'aumentu cuntinuu di u prezzu di e materie prime cum'è u ramu, l'oru, l'oliu è i wafers di siliciu, IDM cum'è Infineon, NXP, Renesas, TI è STMicroelectronics si preparanu à aumentà e quotazioni di chips di l'automobile in 2022 da 10% - 20%.

"Electronic Times" hà citatu a persona sopra menzionata dicendu chì più dettagli di a nova volta di l'aumentu di i prezzi di IDM ùn sò micca chjaru, ma i fabbricanti di l'automobili vederanu definitivamente i costi di chip aumentà l'annu prossimu.In i mesi precedenti, i prezzi di certi patatine fritte cù una carenza severa di furnimentu anu aumentatu bruscamente.

À u listessu tempu, e misure di limitazione di a Cina anu un altru impattu maiò nantu à a catena di furnimentu globale di l'automobile.L'approvvigionamentu di magnesiu di a Cina cuntene attualmente 85% di u totale di u mondu, è a Pruvincia di Shaanxi hè a basa di fabricazione principale cù circa 50 smelters di magnesiu.In ogni casu, secondu e fonti, sottu à e misure di curtailment, a mità di elli sò stati obligati à piantà a produzzione, è l'altra mità operanu à 50% di capacità.

A surghjente hà dettu chì l'azzioni di magnesiu europee seranu aduprate in uni pochi di settimane, è l'interruzzione di furnimentu di stu materiale pò debilitatu a capacità di furnimentu di tutta a catena di furnimentu di l'automobile, perchè ùn ci hè micca un sustitutu di magnesiu in a produzzione di parti meccaniche in lega d'aluminiu. .In u mesi passatu, u prezzu di l'impurtazione di magnesiu in Auropa hà risuscitatu da 75%.

Pò esse vistu chì l'aumentu di u prezzu di a materia prima continuarà per un bellu pezzu.
Per i prudutti elettronichi in u mercatu dopu, Quanzhou Minpn Electronics Co., Ltd farà u so megliu per assicurà a produzzione di ogni ghjornu, l'approvvigionamentu puntuale, è guarantiscenu u sistema di vendita di u cliente, per quessa ùn parlate micca di cumu u prezzu hè risuscitatu di novu, ma dumandate s'ellu ci hè. sò merchenzie dispunibili?

Quanzhou Minpn Electronic Co., Ltd 17 anni fty chì offre Sensori di Parcheghju Car, Sistema di Alarm Car, Sistema di Monitoraghju di Pressione di Pneumatici Car TPMS, BSM, PEPS, HUD ect. Speremu di sustene a vostra attività. Grazie ..

https://www.minpn.com/vehicle-ultrasonic-smart-car-parking-sensor-system-stable-performance-with-most-competitive-price-product/

sensore di parcheggio, sensore di retromarcia, sensore radar-1


Tempu di pubblicazione: 27-oct-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi