E foto di prova di strada Porsche 911 Hybrid sò previste per esse liberate in 2023

Ricertamenti, avemu ottenutu una serie di foto di prova di strada di Porsche 911 Hybrid (992.2) da i media d'oltremare.A nova vittura serà presentata cum'è una rimodellazione mid-range cun un sistema Hybrid simili à u 911 Hybrid invece di un plug-in.Hè infurmatu chì a nova vittura serà liberata in 2023.

Porsche 911

E foto spia ùn sò micca sfarente in l'aspettu di i precedenti, cù e stesse aperture di rinfrescamentu di trè parti in u fronte, sonde radar duali in u centru, è un sistema aerodinamicu attivu.Hè da nutà chì a nova vittura hà un sticker logu assai evidenti cù un fulmine intornu à u corpu, chì prova chì a vittura serà equipata di elettrificazione.
In ogni casu, avemu nutatu chì paragunatu cù a vittura di prova precedente, ùn ci hè micca una presa d'aria aperta da u latu di u corpu, cusì hè previstu chì a vittura di prova deve esse un mudellu di serie Carrera.

Porsche 911 -1

In più, sicondu u veìculu davanti è suttana sub-plate sutta l 'accumulation di macchie di neve di limo, a vittura o una versione di quattru-roti.A parte posteriore ùn hè micca sfarente da e vitture di prova precedenti, sempre aduprendu un chjusu posteriore cù un scarico duale è un diffusore posteriore.

Interior, a nova vittura avarà un display LCD cumpleta simile à u Taycan.In quantu à a putenza, u Turbo hybrid hè previstu di circa 700 horsepower.

Una rivista di e novi imaghjini 911 ottenute in l'ultimi mesi mostra chì Porsche hè attualmente à pruvà versioni mid-range di i mudelli Turbo è Carrera cù elettrificazione, è ancu mudelli Turbo è Carrera senza elettrificazione.Inoltre, i media straneri anu ancu preditu chì in u mezzu di u mudellu, simili à u mudellu Carrera GTS o torna à u mutore naturali aspiratu.Tutte queste nutizie è una raffica di vitture di prova ci anu curiosità nantu à a serie 911 di gamma media.


Tempu di Postu: Mar-04-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi