Fabbrica originale Cina Sensore di parcheggio Buzzer di alta qualità cù quattru sensori

Questa copia hè per u vostru usu persunale, micca cummirciali solu. Per urdinà copie demo-ready di u cuntenutu di Toronto Star per a distribuzione à i culleghi, i clienti o i clienti, o per dumandà a licenza / licenza, visitate: www.TorontoStarReprints.com
A mo luce di frenu di parcheghju hè stata nantu à u mo dash in l'ultimi ghjorni assai friddi. Certe volte questu ùn succede micca finu à chì aghju utilizatu a rotonda per lascià u mo quartieru, ancu s'ellu era sempre accesa quandu aghju cuminciatu a vittura. un minutu o dui di guidà, altrimenti a vittura pare di travaglià bè. Ùn aghju micca aduprà u frenu di parcheghju, allora perchè a luce hè accesa? Questa hè una Toyota Corolla 2005.- vede rossu
Uni pochi di veiculi utilizanu luci separati per u frenu di parcheghju è l'avvisi di frenu di serviziu, ma a maiò parte di i veiculi (cumpresa a vostra Corolla) utilizanu una sola luce per e duie funzioni. L'interruttore di u frenu di stazionamentu hè improbabile di attivà a luce senza u manicu stessu alzatu. è i freni appiicati. Più prubabile, u lume hè ghjuntu per un prublema cù u frenu di serviziu (u sistema di frenu primariu appiicatu da u pedale).
A vostra Corolla hè dotata di un sensoru di livellu di fluidu di frenu. A mo guess hè chì u nivellu di fluidu in u vostru cisterna maestru hè abbastanza bassu per accende a luce d'avvertimentu. Siccomu i fluidi si allarganu è cuntrate cù a temperatura, a luce si accende quandu a temperatura hè assai fridda. è u fluidu "si riduce" in u sistema. S'ellu hè vicinu à quellu puntu di commutazione, puderia accade solu s'ellu si frena duramente o se u fluidu sguassate à un latu mentre andate in curve.
A causa di a gravità potenziale di fallimentu di u sistema di frenu, a causa di u nivellu di fluidu bassu deve esse determinata immediatamente. Pò esse simplicità cum'è un frenu purtatu o seriu cum'è una fuga di fluidu, chì pò purtà à fallimentu di frenu.
Hè impurtante à nutà chì l'automakers ponu ancu aduprà interruttori differenziali idraulichi per attivà lumi d'avvertimentu in u locu di (o in più di) sensori di livellu di fluidu (più cumuni in mudelli domestici più antichi), è i luci rossi ponu ancu esse attivati ​​da qualchì sistema ABS / Stabilità. fallimentu (spessu accumpagnatu da luci ambra nantu à questi sistemi).
Apertura di i freni per avvistà a guida ùn hè micca cunsigliatu;ogni cambiamentu in u sensu di pedale o u viaghju hè un mutivu per trainà immediatamente u veiculu à una facilità di serviziu.
Ask a Mechanic is written by Brian Early, Red Seal Certified Automotive Technician.You can send your questions to wheels@thestar.ca.These answers are for reference only.Consult a certified mechanic before doing any work on your vehicle.
I diritti d'autore posseduti o licenziati da Toronto Star Newspapers Limited.tutti i diritti riservati.Ristampa o distribuzione di stu cuntenutu senza l'accunsentu scrittu di u Toronto Star Limited è / o i so licenziatori hè espressamente pruibitu. visitate: www.TorontoStarReprints.com


Tempu di Postu: Feb-22-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi