Sistemi di Monitorizazione di a Pressione di i Pneumatici Nordamericani è Europei

DUBLIN, 28 di ghjennaghju di u 2022 (GLOBE NEWSWIRE) - U rapportu di Opportunità di Crescita di i Sistemi di Monitoraghju di Pressione di Pneumatici Nordamericani è Europei hè statu aghjuntu à l'offerta di ResearchAndMarkets.com.
Stu rapportu detalla trè opportunità di crescita chì emergeranu in u campu in a prossima dicada è furnisce à i partiti interessate insights azzione per guidà a crescita di l'ecosistema TPMS.
Dapoi più di un decenniu, i sistemi di monitoraghju di a pressione di i pneumatici (TPMS) sò stati parte di e funzioni di assistenza di sicurezza attiva di i veiculi in quantu aumenta u rendiment è a sicurezza di u veiculu. cum'è ecunumia di carburante, sicurità è cunfortu.
S'ellu ùn hè micca verificatu, e pressioni inflazionistiche inusual puderanu mette in periculu i passageri è i veiculi. L'America di u Nordu è l'Europa anu identificatu TPMS cum'è una funzione d'assistenza di sicurezza critica per via di i so vantaghji. A principiu di 2007 (America di u Nordu) è 2014 (Europa), e duie regioni implementavanu regulamenti TPMS è mandati per tutti i veiculi di pruduzzione.
Basatu nantu à u tipu di tecnulugia di rilevazione, l'editori categurizà largamente TPMS in TPMS diretti (dTPMS) è TPMS indiretti (iTPMS). Stu studiu identifica u putenziale di u mercatu di TPMS diretti è indiretti per l'installazione di l'equipaggiu originale di i veiculi di passageru (OE) in l'America di u Nordu è l'Europa. .
Stu rapportu prevede u putenziale di entrate è di vendita di i veiculi dotati di TPMS diretti è indiretti per u periodu 2022-2030. U studiu analizà ancu e tendenze chjave di u mercatu è di a tecnulugia in l'ecosistema TPMS è mette in risaltu e soluzioni TPMS da i principali attori cum'è Sensata, Continental è Huf Baolong Electronics.
U mercatu TPMS hè guasi saturatu, è a dumanda hè principalmente determinata da l'aumentu di u numeru di veiculi di passageru in l'America di u Nordu è l'Europa. Tuttavia, a dinamica di u mercatu cambiante per integrà e soluzioni telematiche è di gestione remota di pneumatici per pneumatici cunnessi anu ancu impactatu u sviluppu di u produttu TPMS è innuvazione.
I principali attori, cum'è Continental è Sensata, anu sviluppatu capacità d'integrazione di hardware è software per a sensazione TPMS innovativa è u monitoraghju TPMS in tempu reale. Queste capacità permettenu à i partenarii di a catena di valore è à i clienti finali di mantene e pressioni d'inflazione ottimali è riduce l'inefficienze di rendiment è di sicurezza causate da a pressione di i pneumatici. .


Tempu di Postu: Apr-18-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi