Kia diventa i diritti di nomi è partenarii ufficiali di l'auto di Kia Forum

INGLEWOOD, Calif., 4 d'aprile di u 2022 /PRNewswire-AsiaNet/ - U fabricatore di l'automobile Kia America, basatu in u Sud di California, è u locu di musica in diretta è di divertimentu di u Forum anu annunziatu chì à partesi d'oghje, u Forum serà chjamatu Per u Forum Kia. Kia hè diventatu u nome. diritti è partenarii ufficiali di l'auto per l'unicu locu maiò di i Stati Uniti dedicatu à a musica è l'intrattenimentu, chì marca u primu accordu di diritti di denominazione di i Stati Uniti.
U Forum Kia accoglie ogni annu i più grandi nomi in musica è divertimentu, cerimonie di premiazione, pugilatu, arti marziali misti, lotta è più. Hè stata una destinazione SoCal per 55 anni, è cum'è più evidenza di u so impattu in a regione è l'industria, u situ hè statu premiatu u Premiu di Conservazione di Conservazione di Los Angeles in 2014 è hè statu chjamatu "Top Ten in i 2021 Poll Star Awards".Arena di l'annu".
"Kia America hè fiera di a nostra storia in u Sud di a California, chì risale à u 1992, quandu avemu stabilitu a nostra sede di i Stati Uniti quì, cusì tutti celebremu avà esse unu di i siti di divertimentu è sportivi più storichi è emotivamente cunnessi in California.Parte di unu - se micca u mondu ", hà dettu Russell Varger, vicepresidentu di u marketing di i Stati Uniti di Kia "Semu entusiasti di esse una parte di l'intrattenimentu è l'eccitazione di a musica in diretta è l'avvenimenti di Kia Forum".
"Semu fieri d'associà cù Kia per unisce a nostra storia cun un futuru innovativu, pur mantenendu impegni à a cumunità SoCal", hà dettu Geni Lincoln, direttore generale è vicepresidentu senior, Kia Forum. industrie automobilistiche è espansione u nostru impegnu cumunu per a diversità, a sustenibilità è a creatività ".
U rebranding di u Kia Forum hè solu l'ultimu passu in a trasfurmazioni di Kia in i Stati Uniti, strategia. L'ambiziosu Pianu S di $ 25 miliardi di Kia include una nova mobilità sostenibile, veiculi di consegna è soluzioni di trasportu persunale. Questu include u rollout globale di 11 veiculi elettrici da u 2026. è Kia hà digià celebratu un principiu forte per furnisce l'EV6 à i clienti in tuttu u paese da u 2022.
A cullaburazione di u Kia-Kia Forum includerà una nova segnaletica esterna è interna, l'installazione di stazioni di ricarica di veiculi elettrici, è una visualizazione di i veiculi Kia chì partenu da EV6. amanti.
Foto è video da u Forum Kia, cumpresu l'avvenimentu chì hà iniziatu u partenariatu sta matina, seranu dispunibili quì.
Con sede in Irvine, California, Kia USA cuntinueghja à l'inchiesta di qualità di l'auto è hè ricunnisciuta cum'è una di e 100 migliori marche in u mondu. è veiculi elettrichi venduti attraversu una reta di quasi 750 concessionarii in i Stati Uniti, cumprese parechji veiculi assemblati orgogliosi in i Stati Uniti è SUV.
Per l'infurmazioni media, cumpresa a fotografia, visitate www.kiamedia.com. Per riceve notificazioni per e-mail persunalizate quandu i comunicati di stampa sò liberati, abbonate à www.kiamedia.com/us/en/newsalert.
Situatu in Inglewood, California, u Kia Forum hè l'unicu locu di dimensione di l'arena in u paese dedicatu à a musica è l'intrattenimentu, chì offre à l'artisti è i fanni una sperienza eccezziunale. Stu locu emblematicu attrae una larga varietà di avvenimenti di prima qualità, cumprese i più grandi nomi. in musica è divertimentu, cerimonii di premiazione, sport di cummattimentu, è più. I fan di u Kia Forum goderanu di circa 8 000 piedi quadrati di ospitalità à livellu di l'avvenimentu, cumprese l'opzioni di merchandise è di pranzu. I fans ùn mancanu micca un mumentu di u spettaculu. Un patio all'aperto di 40 000 piedi quadrati si avvolge intornu à u perimetru di l'edificiu, offre un arredamentu còmode è opzioni di pranzu da alcune di e marche più famose di SoCal. Kia Forum Backstage include camerini stellati chì furniscenu un cunfortu senza pari. Kia Forum vince u Premiu Arena of the Decade à i Pollstar Awards 2021. Per più infurmazione, visitate thekiaforum.com.Instagram |Facebook |Twitter
Foto - https://mma.prnewswire.com/media/1779924/Kia_Forum.jpgLogo - https://mma.prnewswire.com/media/1442697/Kia_New_Logo.jpg


Tempu di Postu: Apr-05-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi