Cumu sceglie un sensoru di parcheghju affidabile è durable per migliurà a sicurità di guida!

Sensore di parcheggio / sistema di radar d'inversione automatica hè cumpostu principalmente da u mutore principale, display, sonda radar, chì a qualità di a sonda è a stabilità hè a chjave per u funziunamentu di tuttu u sistema!

Questa hè a sonda radar inversa di Minpn:

1.U corpu di u sensoru di a sonda cuntene una fibbia d'acciaio inox 301, chì pò risolve bè u corpu di a sonda fermamente à a parte posteriore di a vittura per prevene i prublemi di deteczione causati da scuzzulate.

2.L'internu di u filu di u sensoru di a sonda hè furnutu cù una bona strata di schermu d'aluminiu.A causa di i segnali di interferenza cumplessi di u mutore di l'automobile è di l'ambiente esternu, a schermatura di doppia strata riduce l'interferenza, chì assicura a precisione di a rilevazione in larga misura, per evità a falsa alarme causata da l'interferenza esterna.

 1

 

 3

 

Secondu nantu à l'ospite:
1. Disegnu a prova di polvera / umidità, per assicurà chì u circuitu di u produttu ùn hè micca oxidatu;
2. Line design fissu à assicurà chì u filu di sensori di sonda è a cunnessione di u mutore principale ùn perderà micca sottu à diversi ambienti di usu, risultatu in u cuntattu poviru, risultatu in fallimentu di u produttu.

 11

Indicatore:
L'aspettu hà un trattamentu di pittura speciale, u toccu suave ùn graffia micca a manu, forma elegante!


Tempu di Postu: Nov-07-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi