Findlay North Volkswagen aghjusta u Volkswagen Tiguan 2022 à u so inventariu

U Volkswagen Tiguan 2022 hè alimentatu da un mutore turbocompressore di 2 litri, 16 valve chì produce 184 cavalli, principia da $ 26,490, è hè inclusu in l'inventariu di Findlay North Volkswagen.
Dotatu di funzioni tecnulugiche utili pensate per fà u parcheghju è a guida più faciule, u Volkswagen Tiguan 2022 offre funzioni di assistenza à u cunduttore cum'è assistenza di viaghju, assistenza di corsia, alerte di trafficu trasversale posteriore, assistenza d'emergenza, monitor attivu di punti ciechi è cuntrollu di crociera adattativu.
E caratteristiche di sicurezza di u veiculu includenu un sistema di càmera di retrovisione, un sistema di monitoraghju di a pressione di pneumatici (TPMS), un sistema di risposta intelligente di collisione (ICRS), un sistema di frenu automaticu post-collisione, una gabbia di sicurezza è sei sistemi di rinfurzà a stabilità cum'è a distribuzione elettronica di pressione di frenu ( EBD) è Control Electronic Stability Control (ESC).
I clienti interessati à u Volkswagen Tiguan 2022 ponu programà un test drive di u veiculu visitendu u situ web di u rivenditore http://www.findlaynorthvw.com.
Cunduce à a concessionaria situata in 7500 West Azure Drive in Las Vegas, NV o chjamate 702-982-4800 per più infurmazione nantu à u 2022 Volkswagen Tiguan.
Cuntattate l'autore: I dati di cuntattu è l'infurmazioni suciale dispunibuli sò listati in l'angulu superiore dirittu di tutti i comunicati di stampa.
© Copyright 1997-2015, Vocus PRW Holdings, LLC.Vocus, PRWeb è Publicity Wire sò marchi o marchi registrati di Vocus, Inc. o Vocus PRW Holdings, LLC.


Tempu di post: Apr-20-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi