Chipmaker Infineon prevede un 50% di spinta à l'investimentu

I rivenuti di u mercatu globale di i semiconduttori sò previsti per cresce di 17,3 per centu questu annu versus 10,8 per centu in 2020, secondu un rapportu di International Data Corp, una cumpagnia di ricerca di u mercatu.

 

Chips cù memoria più altu hè guidatu da u so usu più largu in i telefuni mobili, notebooks, servitori, automobili, case intelligenti, ghjoculi, wearables è punti d'accessu Wi-Fi.

 

U mercatu di i semiconduttori ghjunghjerà à $ 600 miliardi da u 2025, cù una crescita annuale composta di 5,3 per centu da questu annu à u 2025.

 

L'ingressu glubale di i semiconduttori 5G hè previstu per aumentà da 128 per centu annu annantu à questu annu, cù u totale di i semiconduttori di telefuninu chì si prevede di cresce di 28,5 per centu.

 

À mezu à l'attuale carenza di chips, parechje cumpagnie di semiconduttori rinfurzeghjanu i so sforzi per custruisce novi capacità di produzzione.

 

Per esempiu, a settimana passata, u fabricatore di chip tedeschi Infineon Technologies AG hà apertu a so fabbrica di wafer d'alta tecnulugia di 300 millimetri per l'elettronica di putenza in u so situ di Villach in Austria.

 

À 1,6 miliardi d'euros ($ 1,88 miliardi), l'investimentu fattu da u gruppu di semiconduttori rapprisenta unu di i più grandi prughjetti in u settore di a microelettronica in Europa.

 

Fu Liang, un analista tecnulugicu indipendente, hà dettu chì, cum'è a carenza di chip si facilita, parechje industrii cum'è l'automobilistica, i telefoni intelligenti è l'urdinatori persunali prufittàranu.

 


Tempu di post: 22-novembre-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi