U luni Elon Musk hà dettu chì tuttu ciò chì u mondu pensa di a Cina, u paese guida a corsa in i veiculi elettrici (EV) è l'energia rinnuvevuli.
Tesla hà una di e so Gigafactory in Shanghai chì hè attualmente affruntata da prublemi di logistica per via di i blocchi di Covid-19 è torna lentamente in pista.
In un tweet, Musk hà dettu: Pochi parenu capiscenu chì a Cina guida u mondu in a generazione di energia rinnuvevule è i veiculi elettrici.
Qualunque cosa pudete pensà à a Cina, questu hè solu un fattu.
Musk, chì hà ricusatu di fabricà vitture Tesla in India, salvu chì u guvernu ùn sia permessu di vende è furnisce serviziu à i so veiculi elettrici, hà sempre elogiatu a Cina è a so cultura di u travagliu.
A principiu di u mese, u CEO di Tesla, Elon, hà dettu chì i americani ùn volenu micca travaglià mentre i so omologhi chinesi sò assai megliu quandu si tratta di finisce u travagliu.
L'omu più riccu di u mondu, durante u summit Financial Times Future of the Car, hà dettu chì a Cina hè una terra di genti super-talentu.
"Pensu chì ci saranu alcune cumpagnie assai forti chì venenu da a Cina, ci sò solu un saccu di persone super-talenti chì travaglianu in Cina chì credenu fermamente in a fabricazione".
Tempu di posta: 01-06-2022